Rezultatai
Atliktas konversijų auditas ir atnaujinimai konversijoms pakelti.
Pardavimai pakilo per 38%.
Techniškai pasenusę svetainę sėkmingai atnaujinome, dabar parduotuvė saugesnė ir greitesnė.
Visų darbų metu dirbome su bandomąja aplinka ir atnaujinimus diegėme naktį, jog parduotuvė darbų metu neprarastų turimo srauto ir pardavimų. Didelis dėmesys buvo skirtas SEO pozicijai išlaikyti.
Atlikome greičio optimizaciją, kuri buvo būtina, kad svetainė veiktų greitai ir sklandžiai tiek mobiliuosiuose įrenginiuose, tiek kompiuteriuose. Kiekvienas papildomas užlaikymas ar lėtas įkrovimas gali ne tik sumažinti vartotojo pasitenkinimą, bet ir reikšmingai sumažinti konversijas.


Atnaujintos svetainės apžvalga
Atliekant konversijų optimizavimo (CRO) pakeitimus, kurių pagrindinis tikslas buvo padidinti pardavimus, pasikeitė ir svetainės vizualioji pusė.
Dėl įdiegtų sprendimų atsirado naujos produktų skiltys įvairiuose puslapiuose, o dizaino elementai tapo patrauklesni ir modernesni.
Šie pakeitimai nebuvo tiesioginis projekto tikslas, tačiau tai kaip teigiamas šalutinis poveikis – svetainė tapo vizualiai patrauklesnė ir malonesnė naudotojams.