Kaip galime pagerinti Jūsų svetainės vartotojų patirtį (UX)

UI/UX auditas

A/B testai

UI/UX dizainas

Tęstinė konversijų optimizacija
Vartotojų elgsenos analizė ir apklausa
Konsultacija
Programavimas
Kas yra UX auditas?
UX auditas – tai techninis darbas, kurio metu analizuojama ir dokumentuojama Jūsų internetinės svetainės vartojų patirtis ir nustatomi galimi gerinimo būdai, kurie padėtų padidinti konversijų skaičių.
Auditas yra 360 laipsnių vartotojo patirties (UX) įvertinimas, kurio metu patikrinamas Jūsų tinklalapio našumas, nustatomi veiksniai, galintys pakenkti konversijų rodikliui, ir nustatomi patobulinimų prioritetai.
Priklausomai nuo verslo dydžio ir poreikių, UX auditas gali būti labai išsamus (apimti viską nuo srauto analizės iki detalios vartotojų elgsenos analizės) arba mažesnės apimties – testuojant tik svarbiausius, praktikoje įrodytus svetainės vartotojų patirties elementus. Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir biudžeto sudarome individualų pasiūlymą, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.
Kas yra vartotojų patirties (UX) optimizacija?
Vartotojų patirties (UX) optimizavimas – tai sistemingas procesas, skirtas pagerinti svetainę taip, kad ji taptų patogesnė ir naudingesnė vartotojui, su pagrindiniu tikslu – didinti konversijas.
Pagerinus vartotojų patirtį, galite ne tik padidinti pardavimus ir vidutinę užsakymo vertę, bet ir stiprinti klientų lojalumą, didinti pirkėjų pasitenkinimą bei pasiekti kitų verslo augimo rezultatų.
UX audito privalumai ir svarba
Analizė ir tyrimai
išvadų dokumentavimas (darbų sąrašas)
Hipotezių prioritetizavimas
Prioritetizuojame punktus pagal prognozuojamą poveikį vartotojų elgsenai, finansine vertę, kuri gali būti gauta ir numatomą testo gyvendinimo sudėtingumą (kaštus). Taip galėsite priimti tikslingus sprendimus ir gauti didžiausią grąžą.
Padidėja konversijos
Įgyvendinus specialistų pateiktas UX rekomendacijas pagal auditą, galėsite stebėti nuoseklų konversijų augimą ir padidėjusią apyvartą, gaudami didesnį grąžos potencialą iš atliktų patobulinimų.
A/B testavimas
Mūsų konversijų optimizavimo procesas yra pagrįstas duomenimis ir strategija.
Remiamės moksliniu metodu – kuriame aiškias hipotezes apie tai, kaip specifiniai pakeitimai paveiks veiklos rezultatus. Vienu metu testuojama tik viena kintamoji, kad būtų užtikrintas tikslumas ir patikimumas.
Mes niekada neatliekame testų spontaniškai ar vadovaudamiesi požiūriu „pasižiūrėkime, kas atsitiks“. Tiesą pasakius, daugelyje vietų galime numatyti rezultatą be poreikio kurti A/B testus, nes per daugelį metų sukauptą patirtį šioje srityje esame atlikę šimtus vartotojų patirties tyrimų, domimės naujausiomis tendencijomis ir sekame kitų institucijų tyrimus.
Mūsų komanda, turinti ilgametę patirtį ir sukauptas žinias, padės Jūsų verslui augti nuosekliai ir užtikrintai, pagrįstai optimizuojant veiklos rezultatus svetainėje.
1. Hipotezių kūrimas
2. Hipotezių prioritetizavimas
3. UI/UX dizainas
4. Programavimas
5. Rezultatų analizė
ATSILIEPIMAI
Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai
Žygimantas Sinkevičius
CEO,
MB Inflamed
Founder
360 Degrees Cycles LTD
CEO
Kucas, MB
Kodėl UX optimizavimas yra svarbus?
UX optimizavimas yra svarbus, nes tai leidžia Jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.
Tai padaro Jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, Jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra Jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.
Tai sumažina Jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).
Kas yra konversija?
The main factors that can affect website speed include network latency, server response time, large file sizes, insufficient hosting provider infrastructure, poor coding, and unbalanced resource usage.
Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?
Yes, we optimize all website pages, including the homepage, blog, product and category pages.
Koks yra geras konversijų rodiklis?
The duration of the speed optimization depends on the complexity, size and current condition of the website. Optimizing a simpler website can take hours or days, while a large project can take up to several weeks. After evaluating your website we will provide an estimate for the speed optimization process.
Kas yra konversijos kelias?
Yes, speed optimization has long-term results. A better optimized website or application can achieve faster load times, improved performance and provide a better user experience.
Ar UX optimizacija yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?
Dažniausiai UX optimizacija atneša matomus rezultatus jau po pirmo audito arba A/B testo įgyvendinimo. Tačiau pakartotinai atlikus konversijų optimizaciją, A/B testus ir stebint vartotojų reakciją galima pasiekti kur kas geresnius rezultatus, nei po vienkartinės UX optimizacijos.

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.
Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!