Konversijų optimizavimas

Pridėkite virš 10-30%
pajamų iš el. parduotuvės arba internetinės svetainės

FrameGarantuojame rezultatus, o jų nepasiekus – grąžiname pinigus.

Norint gauti pinigų grąžinimo garantijai svetainė turi atitikti minimalius reikalavimus, taip pat taikoma minimali užsakymo suma ir kitos sąlygos pagal paslaugos tipą. Dėl daugiau informacijos kreipkitės į savo asmeninį pardavimų vadybininką.

    Registruokitės strateginei pardavimų didinimo konsultacijai

    Vartotojų patirtį gerinti padedame daugiau kaip 100+ įmonių

    internetines svetain 2048x1175.png 2 18
    internetines svetain 2048x1175.png 980x1524 1 19

    Kaip galime Jums padėti

    Top 10 service

    Frame 23 20
    UI/UX auditas
    Top 10 service

    uncommon icon testing.svg fill 22
    A/B testai
    Top 10 service

    Frame 3 24
    UI/UX dizainas
    Top 10 service

    Frame 21 26
    Tęstinė konversijų optimizacija
    uncommon icon paid media audit.svg 28
    Vartotojų elgsenos analizė ir apklausa
    Frame 21 30
    Konsultacija
    uncommon icon paid media audit.svg 1 32
    Programavimas

    Kas yra konversijų optimizacija?

    Konversijų optimizacija – tai procesas, kurio metu tobulinamas internetinės svetainės ar el. parduotuvės pardavimo kelias – vartotojų patirtis, navigacija, struktūra, turinys ir kt. – siekiant padidinti konversijų (pvz., pardavimų, registracijų ar užklausų) skaičių.

    CRO padeda padidinti pardavimus, vidutinę užsakymo vertę, klientų lojalumą, pirkėjų pasitenkinimą ir daugiau.

    internetines svetain 2048x1175.png 1 34

    Konversijų optimizacijos privalumai ir svarba

    Tikroji internetinės sėkmės paslaptis – konversijų optimizavimas
    Pardavimų ar potencialių klientų generavimas yra pagrindinis Jūsų elektroninės svetainės tikslas. Net

    jei Jūsų reklama yra puiki, ji negali kompensuoti prastai konvertuojančios svetainės

Jei abejojate, kaip

    konversijų optimizavimo įmonė gali padėti Jums daugiau uždirbti, pamąstykite apie tai: Pasak “Forbes”, Jeff Bezos pirmaisiais „Amazon“ veiklos metų investavo 100 kartų daugiau į klientų patirtį nei į reklamą.

    Konversijų optimizacija yra esminis žingsnis norint užtikrinti, kad Jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė duotų didžiausią grąžą iš Jūsų investicijų į rinkodarą.

    Optimizuodami savo svetainę konversijoms galite padidinti klientų skaičių ir pardavimų dydį neinvestuodami papildomų lėšų į srauto pritraukimą. Net nedidelis konversijų koeficiento pokytis gali reikšmingai paveikti bendrą pelną.

    Kada reikia konversijų optimizavimo?

    Frame 1 35Norint padidinti užklausų ar pardavimų kiekį

    Frame 1 35Norint pagerinti vartotojų patirtį

    Frame 1 35Norint padidinti pajamas parduodant internete

    Frame 1 35Norint gauti vertės iš surinktos analitinės informacijos apie vartoto Jūs

    Deja, dažniausiai esame įtraukiami tik tada, kai problemos jau prasidėjo

    Frame 1 35Kai Jūsų ☆gražus ☆ ir ☆naujas☆ tinklalapis neatneša tokių rezultatų, kaip tikėjotės.

    Frame 1 35Kai Jūsų reklamos srautas nesukuria pakankamai pardavimų ar potencialių klientų, jog atsipirktų.

    Frame 1 35Kai tai, kas anksčiau veikė – nebeveikia.

    Kas yra konversijų optimizavimo auditas?

    Konversijų auditas, arba kitaip – UI/UX auditas – tai techninis darbas, kurio metu analizuojama ir dokumentuojama Jūsų internetinės svetainės vartojų patirtis ir nustatomi galimi gerinimo būdai, kurie padėtų padidinti konversijų skaičių.

    Konversijos auditas yra esminis žingsnis dokumentuojant Jūsų svetainėje esančias problemas ir nustatant sprendimus, kaip tinkamai jas išspręsti.

    Priklausomai nuo verslo dydžio ir poreikių, konversijų optimizavimo auditas gali būti labai išsamus (apimti viską nuo srauto analizės iki detalios pardavimo kelio analizės) arba mažesnės apimties – testuojant tik svarbiausius, praktikoje įrodytus svetainės vartotojų patirties elementus. Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir biudžeto sudarome individualų pasiūlymą, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.

    image 2 49

    A/B testavimas

    A/B testavimas

    Kas yra A/B testavimas?

    A/B testavimas – tai procesas, kurio metu lyginamos dvi svetainės versijos, siekiant nustatyti, kuri veikia geriau. Tai metodas, leidžiantis priimti sprendimus remiantis realiais duomenimis, o ne tik spėjimais.

    A/B testavimas suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojų pageidavimus ir elgseną. Šis procesas tiesiogiai prisideda prie puslapių optimizavimo ir bendro svetainės konversijų didinimo.

    Anksčiau A/B testavimas būdavo varginantis ir brangus procesas, tačiau situacija per pastaruosius metus nemažai pasikeitė. Šiuo metu A/B testavimas yra paprastas ir palyginus nebrangus būdas padidinti konversijas dėka įvairių automatizavimo būdų.

    Klaidingi įsitikinimai apie A/B testavimą

    Jei šie klaidingi įsitikinimai trukdo Jūsų komandai vykdyti A/B testus – metas apsvarstyti iš naujo. A/B testavimas yra esminė svetainės optimizavimo dalis, leidžianti rinkodaros specialistams priimti sprendimus, paremtus duomenimis.

    Mūsų testavimo metodika

    Mūsų konversijų optimizavimo procesas yra pagrįstas duomenimis ir strategija.

    Remiamės moksliniu metodu – kuriame aiškias hipotezes apie tai, kaip specifiniai pakeitimai paveiks veiklos rezultatus. Vienu metu testuojama tik viena kintamoji, kad būtų užtikrintas tikslumas ir patikimumas.

    Mes niekada neatliekame testų spontaniškai ar vadovaudamiesi požiūriu „pasižiūrėkime, kas atsitiks“. Tiesą pasakius, daugelyje vietų galime numatyti rezultatą be poreikio kurti A/B testus, nes per daugelį metų sukauptą patirtį šioje srityje esame atlikę šimtus vartotojų patirties tyrimų, domimės naujausiomis tendencijomis ir sekame kitų institucijų tyrimus.

    Mūsų komanda, turinti ilgametę patirtį ir sukauptas žinias, padės Jūsų verslui augti nuosekliai ir užtikrintai, pagrįstai optimizuojant veiklos rezultatus svetainėje.

    image 8 50
    Icon 11 51

    1. Hipotezių kūrimas

    Kuriame aiškias hipotezes, pagrįstas audito įžvalgomis, siekdami suformuluoti tikėtiną baigtį, kuri taps sėkmės rodikliu kiekvienam testui
    Icon 1 52

    2. Hipotezių prioritetizavimas

    Prioritetizuojame testus pagal prognozuojamą poveikį vartotojų elgsenai, finansine vertę, kuri gali būti gauta ir numatomą testo gyvendinimo sudėtingumą.
    Icon 2 53

    3. UI/UX dizainas


    Remdamiesi prioritetais, sukuriame dvi dizaino versijas – A ir B. Abi versijos yra kruopščiai apgalvotos, kad užtikrintų patrauklią vartotojo patirtį, ir parengtos testavimui.
    Icon 3 54

    4. Programavimas


    Kiekviena dizaino versija (A ir B) yra įgyvendinama techninėje aplinkoje. Užtikriname, kad abiejų versijų funkcionalumas ir stabilumas atitiktų aukštus kokybės standartus.
    Icon 4 55

    5. Rezultatų analizė


    Išanalizuojame surinktus duomenis, kad nustatytume, kuri versija pasiekė geresnių rezultatų, ir priimame duomenimis pagrįstus sprendimus dėl tolimesnių veiksmų.

    ATSILIEPIMAI

    Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai.

    div.mini widget stars 56
    “Darbą pristatė laiku ir taip, kaip buvo žadėta.”

    Žygimantas Sinkevičius
    CEO,
    MB Inflamed

    div.mini widget stars 56
    „Mantas Digital, MB profesionalumas ir mandagumas buvo išskirtinis, leido mums jaustis išgirstais ir suprastais.”
    Marius Judickas
    Founder
    360 Degrees Cycles LTD
    div.mini widget stars 56
    „Jis pasiekė puikių rezultatų ir buvo tikras partneris, padėjęs mums pasiekti verslo tikslus.”
    Laurynas Kučinskis
    CEO
    Kucas, MB
    D.U.K.

    Dažnai užduodami klausimai

    Nematai atsakymo į iškilusį klausimą?   Parašyk mums →
    Seminar duk e1712480978301 59
    Kodėl konversijų optimizavimas yra svarbus?

    Konversijų optimizavimas yra svarbus, nes tai leidžia Jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.

    Tai padaro Jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, Jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra Jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.

    Tai sumažina Jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).

    Kas yra konversija?

    Rinkodaroje konversija yra veiksmas, atliekamas lankytojų, prenumeratorių ar klientų, reaguojant į Jūsų veiksmo skatinimą.

    Gali būti skirtingų konversijų veiksmų, tačiau terminas dažniausiai apima bet ką, kas žmones pritraukia arčiau tapimo klientais.

    Įprastos rinkodaros konversijos apima:

    • Prenumeruoti el. pašto naujienlaiškį
    • Atsisiųsti nemokamą elektroninę knygą
    • Užsiregistruoti kalendoriuje
    • Įsigyti produktą
    • Užpildyti kontaktų formą

    Taip pat yra dar mažesnių mikrokonversijų, pvz., sekti socialiniuose tinkluose. Šie veiksmai yra dalis konversijų ir taip pat kai kurių Jūsų tikslų. Reikia pažymėti, kad konversijos ne visada baigiasi pardavimu. Tačiau jos pradeda kurti Jūsų santykius su prenumeratoriais, lankytojais ir klientais, kad vėliau galėtumėte atlikti pardavimus.

    Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?

    Jei norite apskaičiuoti savo konversijų rodiklį, jums reikės dviejų skaičių.

    Pirma – vartotojų skaičius (arba prenumeratorių, jei kalbama apie elektroninę pašto rinkodarą).

    Antra – vartotojų, kurie atlieka norimą veiksmą, skaičius.

    Jei turite 10 000 lankytojų ir 500 atlieka norimą veiksmą, Jūsų konversijų rodiklis šiai konversijai yra 500/10000 arba 5 procentai.

    Koks yra geras konversijų rodiklis?

    Šis klausimas yra vienas iš tų, kurį užduodant, gausite skirtingus atsakymus kiekvieną kartą.

    Ekspertai iš „Unbounce“ teigia, kad vidutinė lankymosi puslapio konversijų norma per 10 skirtingų pramonės šakų yra 4,02 procentai.

    Tačiau konversijų normos labai skiriasi pagal pramonę. „Unbounce“ tyrimuose aukštojo švietimo puslapių vidutinis konversijos rodiklis yra tik 2,6%. Priešingai, profesinio mokymo ir darbo apmokymų puslapių konversijos rodiklis yra 6,1 procento.

    „Smart Insights“ turi keletą įdomių duomenų apie elektroninės prekybos konversijų normas taip pat. Šie tyrimai parodė, kad vidutiniškai:

    • 43,8% žmonių aplanko produktų puslapius
    • 14,5% žmonių prideda produktus į savo krepšelius
    • 3,3% žmonių atlieka apmokėjimą

    Kitaip tariant, geras konversijų rodiklis nėra kažkas absurdiško, pvz., 25 procentai. Tai beveik visada yra vienaženkliai skaičiai. Tačiau daugiau nei tai, konversijos rodikliai labai skiriasi nuo industrijos. Tai taip pat kinta priklausomai nuo to, ką ketinate konvertuoti (pvz., el. laišką, lankymosi puslapį, produktų puslapį ir kt.) ir koks tikslas, kurį viliatės pasiekti (pvz., pardavimas, el. pašto prenumerata, nemokamas parsisiuntimas ir kt.).

    Kas yra konversijos kelias?

    Konversijų kelias yra būdas vizualizuoti žmonių ryšį su Jūsų verslu ar prekės ženklu nuo momento, kai jie Jūs pamato, iki momento, kai jie tampa klientais.

    Dažniausias šis kelias apima keturis pagrindinius etapus – dėmesį, susidomėjimą, troškimą ir veiksmą (angl. AIDA – Attention, Interest, Desire, and Action).

    AIDA modelis išskiria keturis etapus, kuriuos vartotojas praeina prieš priimdamas pirkimo sprendimą. Per šiuos keturis etapus Jūsų turinys idealiai pritrauks dėmesį į Jūsų prekės ženklą, sukels susidomėjimą Jūsų produktais ar paslaugomis, skatins jų troškimą, ir skatins veiksmą jas išbandyti ar įsigyti.

    Ar CRO yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?

    Dažniausiai konversijų optimizacija atneša matomus rezultatus jau po pirmos optimizacijos. Tačiau pakartotinai atlikus konversijų optimizaciją, testuojant ir stebint vartotojų reakciją galima pasiekti kur kas geresnius rezultatus, nei po vienkartinės konversijų optimizacijos.

    60

    Viskas prasideda nuo pokalbio,
    tad pasikalbėkime.

    Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!

      Prisijungęs Atsijungęs

      Mantas

      Pardavimų vadybininkas

      Darbo dienomis: nuo 9:00 iki 17:00 val
      Away