Pridėkite virš 20% apyvartos iš el. pašto marketingo automatizacijos

Padėsime pasiekti didesnį įsitraukimą, padidinti pardavimus ir konkurencinį pranašumą rinkoje.

    Registruokitės strateginei pardavimų didinimo konsultacijai

    • Padidinkite pardavimus
    • Padidinkite klientų lojalumą
    • Padidinkite klientų įsitraukimą

    Aptarnaujame 100+ įvairaus dydžio įmonių aplink VISĄ PASAULĮ.

    flatyz-logo waterpik-logo wrw-logo linder-logo
    gym-logo geros-logo draco-logo draco-logo
    email marketing banner 8
    pexels canvastudio 3277806 1 9

    Kodėl svarbu teisingai rūpintis el. pašto marketingu?

    Kadangi pajamos iš el. pašto nuosekliai auga kiekvienais metais, akivaizdu, kad tiek el. laiškų kampanijos, tiek sekų automatizavimas atlieka pagrindinį vaidmenį vartotojo pirkimo kelyje:

    • El. marketingas suteikia 72$ investicijos grąžą už kiekvieną išleistą dolerį, kas parodo, jog el. pašto rinkodara išlieka patikimu teisioginiu reklamos kanalu, kuris nuolat generuoja pardavimus. *
    • 46,9 % pajamų iš el. pašto pardavimų gaunama vien iš automatizacijų (nors jos sudaro tik 2,6 % visų siunčiamų laiškų).*
    • 96 % iš 1 000 geriausių el. marketingo specialistų sutinka, kad el. pašto rinkodara suteikia jiems didžiausią investicijos grąžą.*

    *Omnisend statistika

    Rinkodara el. paštu gali padėti užmegzti ryšį su auditorija, taip pat pritraukti srautą į socialinę mediją, el. parduotuvę ar bet kur kitur, kur norėtumėte, kad žmonės apsilankytų.
    image 10

    Kas yra el. pašto marketingas?

    El. pašto marketingas arba rinkodara – tai skaitmeninės rinkodaros strategija, kai įmonės siunčia el. laiškus savo klientams ar potencialiems pirkėjams, siekdamos užmegzti ryšį, skatinti pardavimus ir didinti prekės ženklo žinomumą.

    El. laiškų optimizavimo procesas

    1. Auditas

    Analizuojami esami el. laiškai, jų efektyvumas, atidarymo ir paspaudimų rodikliai, nustatomos tobulintinos vietos.

    2. Dizainas, tekstai

    Sukuriamas patrauklus vizualus dizainas ir įtaigūs tekstai, įgyvendinant audite dokumentuotus patobulinimus

    3. Laiškų kūrimas (programavimas)

    El. laiškai kuriami Jūsų el. laiškų marketingo sistemoje pagal patvirtintą dizainą.

    4. Rezultatų analizė ir tobulinimas

    Stebimi kampanijos duomenys, testuojami skirtingi elementai (A/B testavimas) ir atliekami patobulinimai.

    Iš kur gauti tikslinės auditorijos el. pašto kontaktus?

    Niekada nepirkite el. pašto sąrašų – dauguma el. pašto rinkodaros platformų draudžia siuntimą į įsigytus sąrašus. Be to, GDPR ir kiti privatumo įstatymai reikalauja aiškaus gavėjo sutikimo, todėl siunčiant laiškus be leidimo galite sulaukti teisinių pasekmių ar tiesiog būti pažymėti kaip „šlamštas“.

    Vietoje to rinkite kontaktus natūraliai: siūlykite nuolaidas ar nemokamą pristatymą mainais į prenumeratą, kurkite vertingą turinį (pvz., el. knygas, internetinius seminarus) ir pateikite aiškią registracijos formą. Tokiu būdu užtikrinsite aukštą įsitraukimą ir ilgalaikį santykį su auditorija.

    image 980 scaled 11

    Skiltis produkto puslapyje, skatinanti vartotojus registruotis naujienlaiškiui

    El. pašto marketingo komanda

    El. pašto rinkodaros / marketingo komandos sudėtis priklauso nuo projekto poreikių. Kiekvienas komandos narys yra kruopščiai parinktas, užtikrinant, kad jie atneštų prasmingą vertę kuriant Jūsų produktą.

    • Konversijų optimizavimo specialistas, sudarantis konversijų didinimo strategijas
    • Projekto vadovas
    • El. laiškų dizaineris
    • Programuotojas, dirbantis su Jūsų pasirinkta el. laiškų marketingo platforma
    • Pardaviminių tekstų rašytojas
    • Analitikas, peržiūrintis ir dokumentuojantis rezultatus

    pexels fauxels 3182826 1 12

    ATSILIEPIMAI

    Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai

    div.mini widget stars 14
    “Darbą pristatė laiku ir taip, kaip buvo žadėta.”

    Žygimantas Sinkevičius
    CEO,
    MB Inflamed

    div.mini widget stars 14
    „Mantas Digital, MB profesionalumas ir mandagumas buvo išskirtinis, leido mums jaustis išgirstais ir suprastais.”
    Marius Judickas
    Founder
    360 Degrees Cycles LTD
    div.mini widget stars 14
    „Jis pasiekė puikių rezultatų ir buvo tikras partneris, padėjęs mums pasiekti verslo tikslus.”
    Laurynas Kučinskis
    CEO
    Kucas, MB

    D.U.K.

    Dažnai užduodami klausimai

    El. marketingo integracija ir laiškų kūrimas gali sukelti daug neaiškumų, tad pateikiame dažniausiai iškylančių klausimų atsakymus.

    Nematai atsakymo į iškilusį klausimą? Parašyk mums →

    Seminar-duk
    Kokias technologijas naudojate kuriant automatines el. laiškų sekas?

    Dažniausiai dirbame su gerai žinomomis platformomis kaip “Mailchimp”, “Omnisend”, “Klaviyo” ir kt.

    Ar laiškai bus pritaikyti mobiliesiems įrenginiams, planšetėms ir kompiuteriams?

    Taip, mūsų sukurti laiškai bus pritaikyti visiems aukščiau išvardintiems įrenginiams. 

    Ar bus galimybė prijungti svetainę, jog rinkti el. pašto adresus?

    Taip. Integruosime Jūsų pasirinktą el. pašto tiekėją į Jūsų svetainę ar programėlę.

    Ar Jūs atliksite visus dizaino darbus?

    Komandoje turime patyrusius dizainerius, tad galime profesionaliai sukurti individualų dizainą, sugalvoti konceptą, ar perkurti egzistuojantį dizainą. Jeigu dizainą jau turite – mūsų programuotojai pasirūpins nepriekaištingu dizaino realizavimu.

    17

    Viskas prasideda nuo pokalbio,
    tad pasikalbėkime.

    Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!

      Prisijungęs Atsijungęs

      Mantas

      Pardavimų vadybininkas

      Darbo dienomis: nuo 9:00 iki 17:00 val
      Online