Konversijų optimizavimo (UX) auditas

FrameGarantuojame bent 40 išvadų, pagerinančių Jūsų vartotojų patirtį

Norint gauti pinigų grąžinimo garantijai svetainė turi atitikti minimalius reikalavimus, taip pat taikoma minimali užsakymo suma ir kitos sąlygos pagal paslaugos tipą. Dėl daugiau informacijos kreipkitės į savo asmeninį pardavimų vadybininką.

Registruokitės strateginei pardavimų didinimo konsultacijai

Vartotojų patirtį gerinti padedame daugiau kaip 100+ įmonių

Group 1000002939 18

Kaip galime Jums padėti

Top 10 service

Frame 23 19
UI/UX auditas
Top 10 service

uncommon icon testing.svg fill 21
A/B testai
Top 10 service

Frame 3 23
UI/UX dizainas
Top 10 service

Frame 21 25
Tęstinė konversijų optimizacija
uncommon icon paid media audit.svg 27
Vartotojų elgsenos analizė ir apklausa
Frame 21 29
Konsultacija
uncommon icon paid media audit.svg 1 31
Programavimas

Kas yra konversijų optimizavimo auditas?

Konversijų auditas, arba kitaip – UI/UX auditas – tai techninis darbas, kurio metu analizuojama ir dokumentuojama Jūsų internetinės svetainės vartojų patirtis ir nustatomi galimi gerinimo būdai, kurie padėtų padidinti konversijų skaičių.

Auditas yra 360 laipsnių naudotojo patirties (UX) įvertinimas, kurio metu patikrinamas jūsų tinklalapio našumas, nustatomi veiksniai, galintys pakenkti konversijų rodikliui, ir nustatomi patobulinimų prioritetai.

Priklausomai nuo verslo dydžio ir poreikių, konversijų optimizavimo auditas gali būti labai išsamus (apimti viską nuo srauto analizės iki detalios vartotojų elgsenos analizės) arba mažesnės apimties – testuojant tik svarbiausius, praktikoje įrodytus svetainės vartotojų patirties elementus. Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir biudžeto sudarome individualų pasiūlymą, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.

image 4 33

Kas yra konversijų optimizacija?

Konversijų rodiklio optimizavimas – tai procesas, skirtas sistemingai pagerinti vartotojų patirtį su tikslu padidinti konversijas.

CRO padeda pagerinti vartotojų patirtį, ko pasekoje galite padidinti pardavimus, vidutinę užsakymo vertę, klientų lojalumą, pirkėjų pasitenkinimą ir daug daugiau.

image 5 34

Konversijų optimizacijos audito privalumai ir svarba

Icon 11 35

Analizė ir tyrimai

Priklausomai nuo Jūsų nustatyto biudžeto, į audito pasiūlymą visada įtraukiame daugiau ar mažiau analitinių darbų. Analizuojame iki šiol surinktą informaciją apie vartotojus, jų elgseną svetainėje, palyginame ir ieškome veikiančių sprendimų konkurentų sprendimuose.
Icon 3 36

Išvadų dokumentavimas (darbų sąrašas)

Galite manyti, jog žinote visus svetainės trūkumus, tačiau jeigu jų nesate dokumentavę – konversijų optimizavimas bus varginantis ir vaisių neatnešantis darbas. Mūsų išvados dokumentuojamos dizaino programoje, jog po audito darbą tęsti galėtų dizaino specialistas.
Icon 12 37

Hipotezių prioritetizavimas

Prioritetizuojame punktus pagal prognozuojamą poveikį vartotojų elgsenai, finansine vertę, kuri gali būti gauta ir numatomą testo gyvendinimo sudėtingumą (kaštus). Taip galėsite priimti tikslingus sprendimus ir gauti didžiausią grąžą.

A/B testavimas

Mūsų konversijų optimizavimo procesas yra pagrįstas duomenimis ir strategija. 



Remiamės moksliniu metodu – kuriame aiškias hipotezes apie tai, kaip specifiniai pakeitimai paveiks veiklos rezultatus. Vienu metu testuojama tik viena kintamoji, kad būtų užtikrintas tikslumas ir patikimumas.



Mes niekada neatliekame testų spontaniškai ar vadovaudamiesi požiūriu „pasižiūrėkime, kas atsitiks“. Tiesą pasakius, daugelyje vietų galime numatyti rezultatą be poreikio kurti A/B testus, nes per daugelį metų sukauptą patirtį šioje srityje esame atlikę šimtus vartotojų patirties tyrimų, domimės naujausiomis tendencijomis ir sekame kitų institucijų tyrimus.



Mūsų komanda, turinti ilgametę patirtį ir sukauptas žinias, padės jūsų verslui augti nuosekliai ir užtikrintai, pagrįstai optimizuojant veiklos rezultatus svetainėje.

image 6 38
Icon 11 35

1. Hipotezių kūrimas

Kuriame aiškias hipotezes, pagrįstas audito įžvalgomis, siekdami suformuluoti tikėtiną baigtį, kuri taps sėkmės rodikliu kiekvienam testui
Icon 1 40

2. Hipotezių prioritetizavimas

Prioritetizuojame testus pagal prognozuojamą poveikį vartotojų elgsenai, finansine vertę, kuri gali būti gauta ir numatomą testo gyvendinimo sudėtingumą.
Icon 2 41

3. UI/UX dizainas

Remdamiesi prioritetais, sukuriame dvi dizaino versijas – A ir B. Abi versijos yra kruopščiai apgalvotos, kad užtikrintų patrauklią vartotojo patirtį, ir parengtos testavimui.
Icon 3 42

4. Programavimas


Kiekviena dizaino versija (A ir B) yra įgyvendinama techninėje aplinkoje. Užtikriname, kad abiejų versijų funkcionalumas ir stabilumas atitiktų aukštus kokybės standartus.
Icon 4 43

5. Rezultatų analizė


Išanalizuojame surinktus duomenis, kad nustatytume, kuri versija pasiekė geresnių rezultatų, ir priimame duomenimis pagrįstus sprendimus dėl tolimesnių veiksmų.

ATSILIEPIMAI

Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai

div.mini widget stars 44
“Darbą pristatė laiku ir taip, kaip buvo žadėta.”

Žygimantas Sinkevičius
CEO,
MB Inflamed

div.mini widget stars 44
„Mantas Digital, MB profesionalumas ir mandagumas buvo išskirtinis, leido mums jaustis išgirstais ir suprastais.”
Marius Judickas
Founder
360 Degrees Cycles LTD
div.mini widget stars 44
„Jis pasiekė puikių rezultatų ir buvo tikras partneris, padėjęs mums pasiekti verslo tikslus.”
Laurynas Kučinskis
CEO
Kucas, MB
D.U.K.

Dažnai užduodami klausimai

Nematai atsakymo į iškilusį klausimą?   Parašyk mums →

Seminar duk e1712480978301 47
Kodėl konversijų optimizavimas yra svarbus?
Konversijų optimizavimas yra svarbus, nes tai leidžia Jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.

Tai padaro Jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, Jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra Jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.

Tai sumažina Jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).

Kas yra konversija?

The main factors that can affect website speed include network latency, server response time, large file sizes, insufficient hosting provider infrastructure, poor coding, and unbalanced resource usage.

Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?

Yes, we optimize all website pages, including the homepage, blog, product and category pages.

Koks yra geras konversijų rodiklis?

The duration of the speed optimization depends on the complexity, size and current condition of the website. Optimizing a simpler website can take hours or days, while a large project can take up to several weeks. After evaluating your website we will provide an estimate for the speed optimization process.

Kas yra konversijos kelias?

Yes, speed optimization has long-term results. A better optimized website or application can achieve faster load times, improved performance and provide a better user experience.

Ar CRO yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?

As with any optimization service, it is impossible to guarantee specific results, but after evaluating the project we will give you a realistic expectation of the site speed you can expect after speed optimization.

After the job is done, we will also provide a job report showing the speed optimization results with Before-and-After statistics on different tools like Google PageSpeed Insights and GTmetrix.

48

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.

Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!

    Prisijungęs Atsijungęs

    Mantas

    Pardavimų vadybininkas

    Darbo dienomis: nuo 9:00 iki 17:00 val
    Online