Konversijų optimizavimas (CRO)
+10-30% padidėjimas konversijose greičiau nei per 60 dienų
Garantuojame rezultatus, o jų nepasiekus – grąžiname pinigus
Norint gauti pinigų grąžinimo garantiją svetainė turi atitikti minimalius srauto ir konversijų reikalavimus, taip pat taikoma minimali užsakymo suma ir kitos sąlygos pagal paslaugos tipą. Dėl daugiau informacijos kreipkitės į savo asmeninį pardavimų vadybininką.
Tai reiškia mažesnę riziką Jūsų
investicijoms, greitesnį ir patikimesnį
teigiamų rezultatų pasiekimą, žymiai
viršijant industrijos vidurkį.
Kuriamos ir optimizuojamos svetainės ir
kt. sprendimai patenkina klientų verslo
poreikius ir lūkesčius.
MDigital atliekamas svetainės
optimizavimas tiesiogiai lemia
reikšmingą ir apčiuopiamą pajamų
padidėjimą. Gaunate didelę investicijų
grąžą (ROI), paverčiant esamą srautą
žymiai didesniu pelnu.
Kaip galime padėti Jums pasiekti daugiau konversijų
Top 10

UI/UX auditas
Top 10
A/B testai
Top 10
UI/UX dizainas
Top 10
Tęstinė konversijų optimizacija
Vartotojų elgsenos analizė ir apklausa
Konsultacija
Programavimas
Kas yra konversijų optimizacija? (CRO)
Konversijų optimizacija (angl. k. verčiamas Conversion Rate Optimization arba sutrumpintai CRO) – tai procesas, kurio metu tobulinamas internetinės svetainės ar el. parduotuvės pardavimo kelias – vartotojų patirtis, navigacija, struktūra, turinys ir kt. – siekiant padidinti konversijų skaičių, pvz., pardavimų, registracijų ar užklausų.
CRO padeda padidinti pardavimus, vidutinę užsakymo vertę, klientų lojalumą, pirkėjų pasitenkinimą ir daugiau.
Konversijų optimizacijos (CRO) privalumai ir svarba
Pardavimų ar potencialių klientų generavimas yra pagrindinis Jūsų internetinės svetainės tikslas. Net jei Jūsų reklama yra puiki, ji negali kompensuoti prastai konvertuojančios svetainės. Abejojate, kaip konversijų optimizavimo įmonė gali padėti Jums daugiau uždirbti? Pamąstykite apie tai: pasak „Forbes”, Jeff Bezos pirmaisiais „Amazon“ veiklos metų investavo 100 kartų daugiau į klientų patirtį nei į reklamą.
Konversijų optimizacija yra esminis žingsnis norint užtikrinti, kad Jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė duotų didžiausią grąžą iš Jūsų investicijų į rinkodarą.
Optimizuodami savo svetainę konversijoms galite padidinti klientų skaičių ir pardavimų dydį neinvestuodami papildomų lėšų į srauto pritraukimą. Net nedidelis konversijų koeficiento pokytis gali reikšmingai paveikti bendrą pelną.
Kada reikia konversijų optimizavimo (CRO)?
Norint padidinti užklausų ar pardavimų kiekį
Norint pagerinti vartotojų patirtį
Norint padidinti pajamas parduodant internete
Norint gauti vertės iš surinktos analitinės informacijos apie vartoto Jūs
Deja, dažniausiai esame įtraukiami tik tada, kai problemos jau prasidėjo
Kai Jūsų ☆gražus ☆ ir ☆naujas☆ tinklalapis neatneša tokių rezultatų, kaip tikėjotės.
Kai Jūsų reklamos srautas nesukuria pakankamai pardavimų ar potencialių klientų, jog atsipirktų.
Kai tai, kas anksčiau veikė – nebeveikia.
Kas yra konversijų optimizavimo auditas?
Konversijų auditas, arba kitaip – UI/UX auditas – tai techninis darbas, kurio metu analizuojama ir dokumentuojama Jūsų internetinės svetainės vartojų patirtis ir nustatomi galimi gerinimo būdai, kurie padėtų padidinti konversijų skaičių.
Konversijos auditas yra esminis žingsnis dokumentuojant Jūsų svetainėje esančias problemas ir nustatant sprendimus, kaip tinkamai jas išspręsti.
Priklausomai nuo verslo dydžio ir poreikių, konversijų optimizavimo auditas gali būti labai išsamus (apimti viską nuo srauto analizės iki detalios pardavimo kelio analizės) arba mažesnės apimties – testuojant tik svarbiausius, praktikoje įrodytus svetainės vartotojų patirties elementus. Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir biudžeto sudarome individualų pasiūlymą, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.
A/B testavimas konversijoms
A/B testavimas
Kas yra A/B testavimas konversijoms?
A/B testavimas – tai procesas, kurio metu lyginamos dvi svetainės versijos, siekiant nustatyti, kuri veikia geriau konversijoms. Tai metodas, leidžiantis priimti sprendimus remiantis realiais duomenimis, o ne tik spėjimais.
A/B testavimas suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojų pageidavimus ir elgseną. Šis procesas tiesiogiai prisideda prie puslapių optimizavimo ir bendro svetainės konversijų didinimo.
Anksčiau A/B testavimas būdavo varginantis ir brangus procesas, tačiau situacija per pastaruosius metus nemažai pasikeitė. Šiuo metu A/B testavimas yra paprastas ir palyginus nebrangus būdas padidinti konversijas dėka įvairių automatizavimo būdų.
Klaidingi įsitikinimai apie A/B testavimą
- A/B testavimas yra brangus
- Reikalauja daug laiko paruošimui
- Reikalingas tik labai didelėms įmonėms
Jei šie klaidingi įsitikinimai trukdo Jūsų komandai vykdyti A/B testus – metas apsvarstyti iš naujo. A/B testavimas yra esminė svetainės optimizavimo dalis, leidžianti rinkodaros specialistams priimti sprendimus, paremtus duomenimis.
Mūsų testavimo metodika
Mūsų konversijų optimizavimo procesas yra pagrįstas duomenimis ir strategija.
Remiamės moksliniu metodu – kuriame aiškias hipotezes apie tai, kaip specifiniai pakeitimai paveiks veiklos rezultatus. Vienu metu testuojama tik viena kintamoji, kad būtų užtikrintas tikslumas ir patikimumas.
Mes niekada neatliekame testų spontaniškai ar vadovaudamiesi požiūriu „pasižiūrėkime, kas atsitiks“. Tiesą pasakius, daugelyje vietų galime numatyti rezultatą be poreikio kurti A/B testus, nes per daugelį metų sukauptą patirtį šioje srityje esame atlikę šimtus vartotojų patirties tyrimų, domimės naujausiomis tendencijomis ir sekame kitų institucijų tyrimus.
Mūsų komanda, turinti ilgametę patirtį ir sukauptas žinias, padės Jūsų verslui augti nuosekliai ir užtikrintai, pagrįstai optimizuojant veiklos rezultatus svetainėje.
1. Hipotezių kūrimas
2. Hipotezių prioritetizavimas
3. UI/UX dizainas
4. Programavimas
5. Rezultatų analizė

Mantas
Vyr. CRO specialistas

Martyna
Vyr. CRO specialistė

Mary
CRO specialistė
CRO kainos
CRO paslaugų kainos gali svyruoti nuo 600 € iki 20 000 € be PVM, o priklauso nuo dabartinės sistemos kompleksiškumo, puslapių kiekio, A/B testų skaičiaus ir kitų darbų apimties.
Bet kokiu atveju, dažniausiai CRO investicija atsiperka greičiau ir daugiau nei papildomas reklamos biudžetas, nes optimizavimas
padidina esamo srauto vertę ir yra ilgalaikis.
Kas lemia CRO kainas?
Galutinė jūsų audito kaina priklauso nuo kelių veiksnių, užtikrinančių, kad mokėtumėte tik už gautą vertę:
Audito apimtis
Kaina yra didesnė, jeigu audituojamų puslapių kiekis yra didelis, taip pat jei reikalinga detali analizė (išsamūs vartotojų interviu, vartotojų elgsenos analizė ir kt.). Greitas, paviršutiniškas patikrinimas kainuoja daug mažiau.
Svetainės sudėtingumas
Didelės internetinės parduotuvės su sudėtingomis automatizacijomis ir daugybe puslapių tipų optimizavimas kainuoja daugiau nei mažos svetainės, turinčios vos kelis puslapius, optimizavimas.
A/B testavimo apimtis
Kaina kyla, kuo daugiau testų (A/B testavimo) atliekama. Kiekvienas A/B testas yra ruošiamas su dideliu dėmesiu ir strategija, jog rezultatai būtų teigiami ir tikslūs.
Įrankiai ir platformos
Sudėtingų arba pagal užsakymą sukurtų svetainių platformų naudojimas projektą padaro brangesnį, nes jam reikalingi specializuoti programuotojai su tam tikrais įgūdžiais.
Komandos įsitraukimas
Jei reikia visiškai pertvarkyti puslapius ar perkurti sprendimą nuo 0, kaina gerokai padidėja, nes tam reikia ne konversijų optimizavimo, o svetainių kūrimo dydžio komandos.
Tikslai (KPIs)
Jeigu užsibrėžėte ypatingai didelius tikslus – gali reikėti didesnio biudžeto, jog juos pavyktų įgyvendinti. Tačiau tai nereiškia, jog tai neįmanoma!
Susisiekite su mumis dėl nemokamos konsultacijos ir sužinokite, koks UX biudžetas yra aktualus Jūsų verslui.
MDigital atsiliepimai
4.9
10+ ATSILIEPIMŲ
Kodėl konversijų optimizavimas (CRO) yra svarbus?
Konversijų optimizavimas (CRO) yra svarbus, nes tai leidžia Jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.
Tai padaro Jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, Jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra Jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.
Tai sumažina Jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).
Kas yra konversija?
Rinkodaroje konversija yra veiksmas, atliekamas lankytojų, prenumeratorių ar klientų, reaguojant į Jūsų veiksmo skatinimą.
Gali būti skirtingų konversijų veiksmų, tačiau terminas dažniausiai apima bet ką, kas žmones pritraukia arčiau tapimo klientais.
Įprastos rinkodaros konversijos apima:
- Prenumeruoti el. pašto naujienlaiškį
- Atsisiųsti nemokamą elektroninę knygą
- Užsiregistruoti kalendoriuje
- Įsigyti produktą
- Užpildyti kontaktų formą
Taip pat yra dar mažesnių mikrokonversijų, pvz., sekti socialiniuose tinkluose. Šie veiksmai yra dalis konversijų ir taip pat kai kurių Jūsų tikslų. Reikia pažymėti, kad konversijos ne visada baigiasi pardavimu. Tačiau jos pradeda kurti Jūsų santykius su prenumeratoriais, lankytojais ir klientais, kad vėliau galėtumėte atlikti pardavimus.
Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?
Jei norite apskaičiuoti savo konversijų rodiklį, jums reikės dviejų skaičių.
Pirma – vartotojų skaičius (arba prenumeratorių, jei kalbama apie elektroninę pašto rinkodarą).
Antra – vartotojų, kurie atlieka norimą veiksmą, skaičius.
Jei turite 10 000 lankytojų ir 500 atlieka norimą veiksmą, Jūsų konversijų rodiklis šiai konversijai yra 500/10000 arba 5 procentai.
Koks yra geras konversijų rodiklis?
Šis klausimas yra vienas iš tų, kurį užduodant, gausite skirtingus atsakymus kiekvieną kartą.
Ekspertai iš „Unbounce“ teigia, kad vidutinė lankymosi puslapio konversijų norma per 10 skirtingų pramonės šakų yra 4,02 procentai.
Tačiau konversijų normos labai skiriasi pagal pramonę. „Unbounce“ tyrimuose aukštojo švietimo puslapių vidutinis konversijos rodiklis yra tik 2,6%. Priešingai, profesinio mokymo ir darbo apmokymų puslapių konversijos rodiklis yra 6,1 procento.
„Smart Insights“ turi keletą įdomių duomenų apie elektroninės prekybos konversijų normas taip pat. Šie tyrimai parodė, kad vidutiniškai:
- 43,8% žmonių aplanko produktų puslapius
- 14,5% žmonių prideda produktus į savo krepšelius
- 3,3% žmonių atlieka apmokėjimą
Kitaip tariant, geras konversijų rodiklis nėra kažkas absurdiško, pvz., 25 procentai. Tai beveik visada yra vienaženkliai skaičiai. Tačiau daugiau nei tai, konversijos rodikliai labai skiriasi nuo industrijos. Tai taip pat kinta priklausomai nuo to, ką ketinate konvertuoti (pvz., el. laišką, lankymosi puslapį, produktų puslapį ir kt.) ir koks tikslas, kurį viliatės pasiekti (pvz., pardavimas, el. pašto prenumerata, nemokamas parsisiuntimas ir kt.).
Kas yra konversijos kelias?
Konversijų kelias yra būdas vizualizuoti žmonių ryšį su Jūsų verslu ar prekės ženklu nuo momento, kai jie Jūs pamato, iki momento, kai jie tampa klientais.
Dažniausias šis kelias apima keturis pagrindinius etapus – dėmesį, susidomėjimą, troškimą ir veiksmą (angl. AIDA – Attention, Interest, Desire, and Action).
AIDA modelis išskiria keturis etapus, kuriuos vartotojas praeina prieš priimdamas pirkimo sprendimą. Per šiuos keturis etapus Jūsų turinys idealiai pritrauks dėmesį į Jūsų prekės ženklą, sukels susidomėjimą Jūsų produktais ar paslaugomis, skatins jų troškimą, ir skatins veiksmą jas išbandyti ar įsigyti.
Ar CRO yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?
Dažniausiai konversijų optimizacija atneša matomus rezultatus jau po pirmos optimizacijos. Tačiau pakartotinai atlikus konversijų optimizaciją, testuojant ir stebint vartotojų reakciją galima pasiekti kur kas geresnius rezultatus, nei po vienkartinės konversijų optimizacijos.
Kokios yra CRO kainos?
Ką atliksime toliau:
"„Mantas Digital, MB“ profesionalumas ir mandagumas buvo išskirtinis, todėl jautėmės išklausyti ir suprasti."



