Kaip galime Jums padėti
Kodėl svarbu teisingai rūpintis el. pašto marketingu?
Kadangi pajamos iš el. pašto nuosekliai auga kiekvienais metais, akivaizdu, kad tiek el. laiškų kampanijos, tiek sekų automatizavimas atlieka pagrindinį vaidmenį vartotojo pirkimo kelyje:
- El. marketingas suteikia 72$ investicijos grąžą už kiekvieną išleistą dolerį, kas parodo, jog el. pašto rinkodara išlieka patikimu teisioginiu reklamos kanalu, kuris nuolat generuoja pardavimus. *
- 46,9 % pajamų iš el. pašto pardavimų gaunama vien iš automatizacijų (nors jos sudaro tik 2,6 % visų siunčiamų laiškų).*
- 96 % iš 1 000 geriausių el. marketingo specialistų sutinka, kad el. pašto rinkodara suteikia jiems didžiausią investicijos grąžą.*
*Omnisend statistika

Kas yra el. pašto marketingas?
El. pašto marketingas arba rinkodara – tai skaitmeninės rinkodaros strategija, kai įmonės siunčia el. laiškus savo klientams ar potencialiems pirkėjams, siekdamos užmegzti ryšį, skatinti pardavimus ir didinti prekės ženklo žinomumą.
Iš kur gauti tikslinės auditorijos el. pašto kontaktus?
Niekada nepirkite el. pašto sąrašų – dauguma el. pašto rinkodaros platformų draudžia siuntimą į įsigytus sąrašus. Be to, GDPR ir kiti privatumo įstatymai reikalauja aiškaus gavėjo sutikimo, todėl siunčiant laiškus be leidimo galite sulaukti teisinių pasekmių ar tiesiog būti pažymėti kaip „šlamštas“.
Vietoje to rinkite kontaktus natūraliai: siūlykite nuolaidas ar nemokamą pristatymą mainais į prenumeratą, kurkite vertingą turinį (pvz., el. knygas, internetinius seminarus) ir pateikite aiškią registracijos formą. Tokiu būdu užtikrinsite aukštą įsitraukimą ir ilgalaikį santykį su auditorija.

Skiltis produkto puslapyje, skatinanti vartotojus registruotis naujienlaiškiui
El. pašto marketingo komanda
El. pašto rinkodaros / marketingo komandos sudėtis priklauso nuo projekto poreikių. Kiekvienas komandos narys yra kruopščiai parinktas, užtikrinant, kad jie atneštų prasmingą vertę kuriant Jūsų produktą.
- Konversijų optimizavimo specialistas, sudarantis konversijų didinimo strategijas
- Projekto vadovas
- El. laiškų dizaineris
- Programuotojas, dirbantis su Jūsų pasirinkta el. laiškų marketingo platforma
- Pardaviminių tekstų rašytojas
- Analitikas, peržiūrintis ir dokumentuojantis rezultatus
ATSILIEPIMAI
Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai
Žygimantas Sinkevičius
CEO,
MB Inflamed
Founder
360 Degrees Cycles LTD
CEO
Kucas, MB
D.U.K.
Dažnai užduodami klausimai
El. marketingo integracija ir laiškų kūrimas gali sukelti daug neaiškumų, tad pateikiame dažniausiai iškylančių klausimų atsakymus.
Nematai atsakymo į iškilusį klausimą? Parašyk mums →

Kokias technologijas naudojate kuriant automatines el. laiškų sekas?
Dažniausiai dirbame su gerai žinomomis platformomis kaip “Mailchimp”, “Omnisend”, “Klaviyo” ir kt.
Ar laiškai bus pritaikyti mobiliesiems įrenginiams, planšetėms ir kompiuteriams?
Taip, mūsų sukurti laiškai bus pritaikyti visiems aukščiau išvardintiems įrenginiams.
Ar bus galimybė prijungti svetainę, jog rinkti el. pašto adresus?
Taip. Integruosime Jūsų pasirinktą el. pašto tiekėją į Jūsų svetainę ar programėlę.
Ar Jūs atliksite visus dizaino darbus?
Komandoje turime patyrusius dizainerius, tad galime profesionaliai sukurti individualų dizainą, sugalvoti konceptą, ar perkurti egzistuojantį dizainą. Jeigu dizainą jau turite – mūsų programuotojai pasirūpins nepriekaištingu dizaino realizavimu.

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.
Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!