Konversijų optimizavimas
Pridėkite virš 10-30%
pajamų iš el. parduotuvės arba internetinės svetainės
Garantuojame rezultatus, o jų nepasiekus – grąžiname pinigus.
Norint gauti pinigų grąžinimo garantijai svetainė turi atitikti minimalius reikalavimus, taip pat taikoma minimali užsakymo suma ir kitos sąlygos pagal paslaugos tipą. Dėl daugiau informacijos kreipkitės į savo asmeninį pardavimų vadybininką.
Vartotojų patirtį gerinti padedame daugiau kaip 100+ įmonių
Kaip galime Jums padėti

UI/UX auditas

A/B testai

UI/UX dizainas

Tęstinė konversijų optimizacija
Vartotojų elgsenos analizė ir apklausa
Konsultacija
Programavimas
Kas yra konversijų optimizacija?
CRO padeda padidinti pardavimus, vidutinę užsakymo vertę, klientų lojalumą, pirkėjų pasitenkinimą ir daugiau.

Konversijų optimizacijos privalumai ir svarba
jei Jūsų reklama yra puiki, ji negali kompensuoti prastai konvertuojančios svetainės Jei abejojate, kaip
konversijų optimizavimo įmonė gali padėti Jums daugiau uždirbti, pamąstykite apie tai: Pasak “Forbes”, Jeff Bezos pirmaisiais „Amazon“ veiklos metų investavo 100 kartų daugiau į klientų patirtį nei į reklamą.
Konversijų optimizacija yra esminis žingsnis norint užtikrinti, kad Jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė duotų didžiausią grąžą iš Jūsų investicijų į rinkodarą.
Optimizuodami savo svetainę konversijoms galite padidinti klientų skaičių ir pardavimų dydį neinvestuodami papildomų lėšų į srauto pritraukimą. Net nedidelis konversijų koeficiento pokytis gali reikšmingai paveikti bendrą pelną.
Kada reikia konversijų optimizavimo?
Norint padidinti užklausų ar pardavimų kiekį
Norint pagerinti vartotojų patirtį
Norint padidinti pajamas parduodant internete
Norint gauti vertės iš surinktos analitinės informacijos apie vartoto Jūs
Deja, dažniausiai esame įtraukiami tik tada, kai problemos jau prasidėjo
Kai Jūsų ☆gražus ☆ ir ☆naujas☆ tinklalapis neatneša tokių rezultatų, kaip tikėjotės.
Kai Jūsų reklamos srautas nesukuria pakankamai pardavimų ar potencialių klientų, jog atsipirktų.
Kai tai, kas anksčiau veikė – nebeveikia.
Kas yra konversijų optimizavimo auditas?
Konversijų auditas, arba kitaip – UI/UX auditas – tai techninis darbas, kurio metu analizuojama ir dokumentuojama Jūsų internetinės svetainės vartojų patirtis ir nustatomi galimi gerinimo būdai, kurie padėtų padidinti konversijų skaičių.
Konversijos auditas yra esminis žingsnis dokumentuojant Jūsų svetainėje esančias problemas ir nustatant sprendimus, kaip tinkamai jas išspręsti.
Priklausomai nuo verslo dydžio ir poreikių, konversijų optimizavimo auditas gali būti labai išsamus (apimti viską nuo srauto analizės iki detalios pardavimo kelio analizės) arba mažesnės apimties – testuojant tik svarbiausius, praktikoje įrodytus svetainės vartotojų patirties elementus. Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir biudžeto sudarome individualų pasiūlymą, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.
A/B testavimas
A/B testavimas
Kas yra A/B testavimas?
A/B testavimas suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojų pageidavimus ir elgseną. Šis procesas tiesiogiai prisideda prie puslapių optimizavimo ir bendro svetainės konversijų didinimo.
Anksčiau A/B testavimas būdavo varginantis ir brangus procesas, tačiau situacija per pastaruosius metus nemažai pasikeitė. Šiuo metu A/B testavimas yra paprastas ir palyginus nebrangus būdas padidinti konversijas dėka įvairių automatizavimo būdų.
Klaidingi įsitikinimai apie A/B testavimą
- A/B testavimas yra brangus
- Reikalauja daug laiko paruošimui
- Reikalingas tik labai didelėms įmonėms
Jei šie klaidingi įsitikinimai trukdo Jūsų komandai vykdyti A/B testus – metas apsvarstyti iš naujo. A/B testavimas yra esminė svetainės optimizavimo dalis, leidžianti rinkodaros specialistams priimti sprendimus, paremtus duomenimis.
Mūsų testavimo metodika
Mūsų konversijų optimizavimo procesas yra pagrįstas duomenimis ir strategija.
Remiamės moksliniu metodu – kuriame aiškias hipotezes apie tai, kaip specifiniai pakeitimai paveiks veiklos rezultatus. Vienu metu testuojama tik viena kintamoji, kad būtų užtikrintas tikslumas ir patikimumas.
Mes niekada neatliekame testų spontaniškai ar vadovaudamiesi požiūriu „pasižiūrėkime, kas atsitiks“. Tiesą pasakius, daugelyje vietų galime numatyti rezultatą be poreikio kurti A/B testus, nes per daugelį metų sukauptą patirtį šioje srityje esame atlikę šimtus vartotojų patirties tyrimų, domimės naujausiomis tendencijomis ir sekame kitų institucijų tyrimus.
Mūsų komanda, turinti ilgametę patirtį ir sukauptas žinias, padės Jūsų verslui augti nuosekliai ir užtikrintai, pagrįstai optimizuojant veiklos rezultatus svetainėje.
1. Hipotezių kūrimas
2. Hipotezių prioritetizavimas
3. UI/UX dizainas
4. Programavimas
5. Rezultatų analizė
ATSILIEPIMAI
Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai.
Žygimantas Sinkevičius
CEO,
MB Inflamed
Founder
360 Degrees Cycles LTD
CEO
Kucas, MB
Kodėl konversijų optimizavimas yra svarbus?
Konversijų optimizavimas yra svarbus, nes tai leidžia Jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.
Tai padaro Jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, Jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra Jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.
Tai sumažina Jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).
Kas yra konversija?
Rinkodaroje konversija yra veiksmas, atliekamas lankytojų, prenumeratorių ar klientų, reaguojant į Jūsų veiksmo skatinimą.
Gali būti skirtingų konversijų veiksmų, tačiau terminas dažniausiai apima bet ką, kas žmones pritraukia arčiau tapimo klientais.
Įprastos rinkodaros konversijos apima:
- Prenumeruoti el. pašto naujienlaiškį
- Atsisiųsti nemokamą elektroninę knygą
- Užsiregistruoti kalendoriuje
- Įsigyti produktą
- Užpildyti kontaktų formą
Taip pat yra dar mažesnių mikrokonversijų, pvz., sekti socialiniuose tinkluose. Šie veiksmai yra dalis konversijų ir taip pat kai kurių Jūsų tikslų. Reikia pažymėti, kad konversijos ne visada baigiasi pardavimu. Tačiau jos pradeda kurti Jūsų santykius su prenumeratoriais, lankytojais ir klientais, kad vėliau galėtumėte atlikti pardavimus.
Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?
Jei norite apskaičiuoti savo konversijų rodiklį, jums reikės dviejų skaičių.
Pirma – vartotojų skaičius (arba prenumeratorių, jei kalbama apie elektroninę pašto rinkodarą).
Antra – vartotojų, kurie atlieka norimą veiksmą, skaičius.
Jei turite 10 000 lankytojų ir 500 atlieka norimą veiksmą, Jūsų konversijų rodiklis šiai konversijai yra 500/10000 arba 5 procentai.
Koks yra geras konversijų rodiklis?
Šis klausimas yra vienas iš tų, kurį užduodant, gausite skirtingus atsakymus kiekvieną kartą.
Ekspertai iš „Unbounce“ teigia, kad vidutinė lankymosi puslapio konversijų norma per 10 skirtingų pramonės šakų yra 4,02 procentai.
Tačiau konversijų normos labai skiriasi pagal pramonę. „Unbounce“ tyrimuose aukštojo švietimo puslapių vidutinis konversijos rodiklis yra tik 2,6%. Priešingai, profesinio mokymo ir darbo apmokymų puslapių konversijos rodiklis yra 6,1 procento.
„Smart Insights“ turi keletą įdomių duomenų apie elektroninės prekybos konversijų normas taip pat. Šie tyrimai parodė, kad vidutiniškai:
- 43,8% žmonių aplanko produktų puslapius
- 14,5% žmonių prideda produktus į savo krepšelius
- 3,3% žmonių atlieka apmokėjimą
Kitaip tariant, geras konversijų rodiklis nėra kažkas absurdiško, pvz., 25 procentai. Tai beveik visada yra vienaženkliai skaičiai. Tačiau daugiau nei tai, konversijos rodikliai labai skiriasi nuo industrijos. Tai taip pat kinta priklausomai nuo to, ką ketinate konvertuoti (pvz., el. laišką, lankymosi puslapį, produktų puslapį ir kt.) ir koks tikslas, kurį viliatės pasiekti (pvz., pardavimas, el. pašto prenumerata, nemokamas parsisiuntimas ir kt.).
Kas yra konversijos kelias?
Konversijų kelias yra būdas vizualizuoti žmonių ryšį su Jūsų verslu ar prekės ženklu nuo momento, kai jie Jūs pamato, iki momento, kai jie tampa klientais.
Dažniausias šis kelias apima keturis pagrindinius etapus – dėmesį, susidomėjimą, troškimą ir veiksmą (angl. AIDA – Attention, Interest, Desire, and Action).
AIDA modelis išskiria keturis etapus, kuriuos vartotojas praeina prieš priimdamas pirkimo sprendimą. Per šiuos keturis etapus Jūsų turinys idealiai pritrauks dėmesį į Jūsų prekės ženklą, sukels susidomėjimą Jūsų produktais ar paslaugomis, skatins jų troškimą, ir skatins veiksmą jas išbandyti ar įsigyti.
Ar CRO yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?
Dažniausiai konversijų optimizacija atneša matomus rezultatus jau po pirmos optimizacijos. Tačiau pakartotinai atlikus konversijų optimizaciją, testuojant ir stebint vartotojų reakciją galima pasiekti kur kas geresnius rezultatus, nei po vienkartinės konversijų optimizacijos.

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.
Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!