
WordPress el. parduotuvės konversijų optimizacija
Klientas
Vilniaus medicinos servisas, UAB – oficialus Waterpik prekės ženklo atstovas Lietuvoje. Specializuojasi irigatorių bei odontologijos reikmenų prekyboje.
Paslaugos
- Konversijų optimizavimo auditas
- Konversijų optimizavimo audito įgyvendinimas – dizainas ir programavimas
- Pritaikymas mobiliesiems įrenginiams.
- SEO rezultatų išsaugojimas darbų metu
Iššūkiai
Atnaujinant svetainę, reikėjo užtikrinti, kad būtų išsaugotos esamos SEO pozicijos ir lankytojų srautas, kurie yra svarbūs organinei paieškai ir pardavimų stabilumui. Tai pareikalavo preciziško darbų atlikimo, kad pakeitimai nepakenktų svetainės pozicijoms Google paieškoje. Svetainė buvo techniškai pasenusi, todėl reikėjo pritaikyti modernias technologijas ir užtikrinti aukščiausią saugumo lygį bei greitą puslapių užkrovimą.
Klientas
Vilniaus medicinos servisas, UAB
Industrija
Odontologijos įranga
Odontologijos įranga
Lietuva
Technologijos
WordPress, WooCommerce
WordPress el. parduotuvės konversijų optimizacija
Klientas
Vilniaus medicinos servisas, UAB – oficialus Waterpik prekės ženklo atstovas Lietuvoje. Specializuojasi irigatorių bei odontologijos reikmenų prekyboje.
Paslaugos
- Konversijų optimizavimo auditas
- Konversijų optimizavimo audito įgyvendinimas – dizainas ir programavimas
- Pritaikymas mobiliesiems įrenginiams.
- SEO rezultatų išsaugojimas darbų metu
Iššūkiai
Atnaujinant svetainę, reikėjo užtikrinti, kad būtų išsaugotos esamos SEO pozicijos ir lankytojų srautas, kurie yra svarbūs organinei paieškai ir pardavimų stabilumui. Tai pareikalavo preciziško darbų atlikimo, kad pakeitimai nepakenktų svetainės pozicijoms Google paieškoje. Svetainė buvo techniškai pasenusi, todėl reikėjo pritaikyti modernias technologijas ir užtikrinti aukščiausią saugumo lygį bei greitą puslapių užkrovimą.
Klientas
Vilniaus medicinos servisas, UAB
Industrija
Odontologijos įranga
Lokacija
Lietuva
Technologijos
WordPress, WooCommerce
Rezultatai
Atliktas konversijų auditas ir atnaujinimai konversijoms pakelti.
Pardavimai pakilo per 38%.
Techniškai pasenusę svetainę sėkmingai atnaujinome, dabar parduotuvė saugesnė ir greitesnė.
Visų darbų metu dirbome su bandomąja aplinka ir atnaujinimus diegėme naktį, jog parduotuvė darbų metu neprarastų turimo srauto ir pardavimų. Didelis dėmesys buvo skirtas SEO pozicijai išlaikyti.
Atlikome greičio optimizaciją, kuri buvo būtina, kad svetainė veiktų greitai ir sklandžiai tiek mobiliuosiuose įrenginiuose, tiek kompiuteriuose. Kiekvienas papildomas užlaikymas ar lėtas įkrovimas gali ne tik sumažinti vartotojo pasitenkinimą, bet ir reikšmingai sumažinti konversijas.


Atnaujintos svetainės apžvalga
Atliekant konversijų optimizavimo (CRO) pakeitimus, kurių pagrindinis tikslas buvo padidinti pardavimus, pasikeitė ir svetainės vizualioji pusė.
Dėl įdiegtų sprendimų atsirado naujos produktų skiltys įvairiuose puslapiuose, o dizaino elementai tapo patrauklesni ir modernesni.
Šie pakeitimai nebuvo tiesioginis projekto tikslas, tačiau tai kaip teigiamas šalutinis poveikis – svetainė tapo vizualiai patrauklesnė ir malonesnė naudotojams.
It may also be relevant to you