Konversijų optimizavimas

+10% padidėjimas
konversijose per 60 dienų.

FrameGarantuojame rezultatus, o jų nepasiekus – grąžiname pinigus.

Norint gauti pinigų grąžinimo garantijai svetainė turi atitikti minimalius reikalavimus, taip pat taikoma minimali užsakymo suma ir kitos sąlygos pagal paslaugos tipą. Dėl daugiau informacijos kreipkitės į savo asmeninį pardavimų vadybininką.

Registruokitės strateginei pardavimų didinimo konsultacijai

Vartotojų patirtį gerinti padedame daugiau kaip 100+ įmonių

internetines svetain 2048x1175.png 2 18

Kaip galime Jums padėti

Top 10 service

Frame 23 19
UI/UX auditas
Top 10 service

uncommon icon testing.svg fill 21
A/B testai
Top 10 service

Frame 3 23
UI/UX dizainas
Top 10 service

Frame 21 25
Tęstinė konversijų optimizacija
uncommon icon paid media audit.svg 27
Vartotojų elgsenos analizė ir apklausa
Frame 21 29
Konsultacija
uncommon icon paid media audit.svg 1 31
Programavimas

Kas yra konversijų optimizacija?

Konversijų optimizacija – tai procesas, kurio metu tobulinamas internetinės svetainės ar el. parduotuvės pardavimo kelias – vartotojų patirtis, navigacija, struktūra, turinys ir kt. – siekiant padidinti konversijų (pvz., pardavimų, registracijų ar užklausų) skaičių.

CRO padeda padidinti pardavimus, vidutinę užsakymo vertę, klientų lojalumą, pirkėjų pasitenkinimą ir daugiau.

internetines svetain 2048x1175.png 1 33

Konversijų optimizacijos privalumai ir svarba

Tikroji internetinės sėkmės paslaptis – konversijų optimizavimas
Pardavimų ar potencialių klientų generavimas yra pagrindinis jūsų elektroninės svetainės tikslas. Net

jei jūsų reklama yra puiki, ji negali kompensuoti prastai konvertuojančios svetainės

Jei abejojate, kaip

konversijų optimizavimo įmonė gali padėti Jums daugiau uždirbti, pamąstykite apie tai: Pasak “Forbes”, Jeff Bezos pirmaisiais „Amazon“ veiklos metų investavo 100 kartų daugiau į klientų patirtį nei į reklamą.

Konversijų optimizacija yra esminis žingsnis norint užtikrinti, kad Jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė duotų didžiausią grąžą iš Jūsų investicijų į rinkodarą.

Optimizuodami savo svetainę konversijoms galite padidinti klientų skaičių ir pardavimų dydį neinvestuodami papildomų lėšų į srauto pritraukimą. Net nedidelis konversijų koeficiento pokytis gali reikšmingai paveikti bendrą pelną.

Kada reikia konversijų optimizavimo?

Frame 1 34Norint padidinti užklausų ar pardavimų kiekį

Frame 1 34Norint pagerinti vartotojų patirtį

Frame 1 34Norint padidinti pajamas parduodant internete

Frame 1 34Norint gauti vertės iš surinktos analitinės informacijos apie vartotojus

Deja, dažniausiai esame įtraukiami tik tada, kai problemos jau prasidėjo

Frame 1 34Kai Jūsų ☆gražus ☆ ir ☆naujas☆ tinklalapis neatneša tokių rezultatų, kaip tikėjotės.

Frame 1 34Kai jūsų reklamos srautas nesukuria pakankamai pardavimų ar potencialių klientų, jog atsipirktų.

Frame 1 34Kai tai, kas anksčiau veikė – nebeveikia.

Kas yra konversijų optimizavimo auditas?

Konversijų auditas, arba kitaip – UI/UX auditas – tai techninis darbas, kurio metu analizuojama ir dokumentuojama Jūsų internetinės svetainės vartojų patirtis ir nustatomi galimi gerinimo būdai, kurie padėtų padidinti konversijų skaičių.

Konversijos auditas yra esminis žingsnis dokumentuojant jūsų svetainėje esančias problemas ir nustatant sprendimus, kaip tinkamai jas išspręsti.

Priklausomai nuo verslo dydžio ir poreikių, konversijų optimizavimo auditas gali būti labai išsamus (apimti viską nuo srauto analizės iki detalios pardavimo kelio analizės) arba mažesnės apimties – testuojant tik svarbiausius, praktikoje įrodytus svetainės vartotojų patirties elementus. Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir biudžeto sudarome individualų pasiūlymą, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.

image 2 48

A/B testavimas

Kas yra A/B testavimas?

A/B testavimas – tai procesas, kurio metu lyginamos dvi svetainės versijos, siekiant nustatyti, kuri veikia geriau. Tai metodas, leidžiantis priimti sprendimus remiantis realiais duomenimis, o ne tik spėjimais.

A/B testavimas suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojų pageidavimus ir elgseną. Šis procesas tiesiogiai prisideda prie puslapių optimizavimo ir bendro svetainės konversijų didinimo.

Anksčiau A/B testavimas būdavo varginantis ir brangus procesas, tačiau situacija per pastaruosius metus nemažai pasikeitė. Šiuo metu A/B testavimas yra paprastas ir palyginus nebrangus būdas padidinti konversijas dėka įvairių automatizavimo būdų.

Frame 1000002931 1 49

Mūsų testavimo metodika

Mūsų konversijų optimizavimo procesas yra pagrįstas duomenimis ir strategija.

Remiamės moksliniu metodu – kuriame aiškias hipotezes apie tai, kaip specifiniai pakeitimai paveiks veiklos rezultatus. Vienu metu testuojama tik viena kintamoji, kad būtų užtikrintas tikslumas ir patikimumas.

Mes niekada neatliekame testų spontaniškai ar vadovaudamiesi požiūriu „pasižiūrėkime, kas atsitiks“. Tiesą pasakius, daugelyje vietų galime numatyti rezultatą be poreikio kurti A/B testus, nes per daugelį metų sukauptą patirtį šioje srityje esame atlikę šimtus vartotojų patirties tyrimų, domimės naujausiomis tendencijomis ir sekame kitų institucijų tyrimus.

Mūsų komanda, turinti ilgametę patirtį ir sukauptas žinias, padės jūsų verslui augti nuosekliai ir užtikrintai, pagrįstai optimizuojant veiklos rezultatus svetainėje.

image 8 50
Icon 11 51

1. Hipotezių kūrimas

Kuriame aiškias hipotezes, pagrįstas audito įžvalgomis, siekdami suformuluoti tikėtiną baigtį, kuri taps sėkmės rodikliu kiekvienam testui
Icon 3 52

2. Hipotezių prioritetizavimas

Prioritetizuojame testus pagal prognozuojamą poveikį vartotojų elgsenai, finansine vertę, kuri gali būti gauta ir numatomą testo gyvendinimo sudėtingumą.
Icon 12 53

3. UI/UX dizainas


Remdamiesi prioritetais, sukuriame dvi dizaino versijas – A ir B. Abi versijos yra kruopščiai apgalvotos, kad užtikrintų patrauklią vartotojo patirtį, ir parengtos testavimui.
Icon 12 53

4. Programavimas


Kiekviena dizaino versija (A ir B) yra įgyvendinama techninėje aplinkoje. Užtikriname, kad abiejų versijų funkcionalumas ir stabilumas atitiktų aukštus kokybės standartus.
Icon 12 53

5. Rezultatų analizė


Išanalizuojame surinktus duomenis, kad nustatytume, kuri versija pasiekė geresnių rezultatų, ir priimame duomenimis pagrįstus sprendimus dėl tolimesnių veiksmų.

ATSILIEPIMAI

Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai.

div.mini widget stars 56
“Darbą pristatė laiku ir taip, kaip buvo žadėta.”

Žygimantas Sinkevičius
CEO,
MB Inflamed

div.mini widget stars 56
„Mantas Digital, MB profesionalumas ir mandagumas buvo išskirtinis, leido mums jaustis išgirstais ir suprastais.”
Marius Judickas
Founder
360 Degrees Cycles LTD
div.mini widget stars 56
„Jis pasiekė puikių rezultatų ir buvo tikras partneris, padėjęs mums pasiekti verslo tikslus.”
Laurynas Kučinskis
CEO
Kucas, MB
D.U.K.

Dažnai užduodami klausimai

Nematai atsakymo į iškilusį klausimą?   Parašyk mums →

Seminar duk e1712480978301 59
Kodėl konversijų optimizavimas yra svarbus?

Konversijų optimizavimas yra svarbus, nes tai leidžia Jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.

Tai padaro Jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, Jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra Jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.

Tai sumažina Jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).

Kas yra konversija?

The main factors that can affect website speed include network latency, server response time, large file sizes, insufficient hosting provider infrastructure, poor coding, and unbalanced resource usage.

Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?

Yes, we optimize all website pages, including the homepage, blog, product and category pages.

Koks yra geras konversijų rodiklis?

The duration of the speed optimization depends on the complexity, size and current condition of the website. Optimizing a simpler website can take hours or days, while a large project can take up to several weeks. After evaluating your website we will provide an estimate for the speed optimization process.

Kas yra konversijos kelias?

Yes, speed optimization has long-term results. A better optimized website or application can achieve faster load times, improved performance and provide a better user experience.

Ar CRO yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?

As with any optimization service, it is impossible to guarantee specific results, but after evaluating the project we will give you a realistic expectation of the site speed you can expect after speed optimization.

After the job is done, we will also provide a job report showing the speed optimization results with Before-and-After statistics on different tools like Google PageSpeed Insights and GTmetrix.

60

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.

Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!

    Prisijungęs Atsijungęs

    Mantas

    Pardavimų vadybininkas

    Darbo dienomis: nuo 9:00 iki 17:00 val
    Online