Konversijų optimizavimas
+10% padidėjimas
konversijose per 60 dienų.
Garantuojame rezultatus, o jų nepasiekus – grąžiname pinigus.
Registruokitės strateginei pardavimų didinimo konsultacijai
Vartotojų patirtį gerinti padedame daugiau kaip 100+ įmonių
Kaip galime Jums padėti

UI/UX auditas

A/B testai

UI/UX dizainas

Tęstinė konversijų optimizacija
Vartotojų elgsenos analizė ir apklausa
Konsultacija
Programavimas
Kas yra konversijų optimizacija?
CRO padeda padidinti pardavimus, vidutinę užsakymo vertę, klientų lojalumą, pirkėjų pasitenkinimą ir daugiau.

Konversijų optimizacijos privalumai ir svarba
jei jūsų reklama yra puiki, ji negali kompensuoti prastai konvertuojančios svetainės Jei abejojate, kaip
konversijų optimizavimo įmonė gali padėti Jums daugiau uždirbti, pamąstykite apie tai: Pasak “Forbes”, Jeff Bezos pirmaisiais „Amazon“ veiklos metų investavo 100 kartų daugiau į klientų patirtį nei į reklamą.
Konversijų optimizacija yra esminis žingsnis norint užtikrinti, kad Jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė duotų didžiausią grąžą iš Jūsų investicijų į rinkodarą.
Optimizuodami savo svetainę konversijoms galite padidinti klientų skaičių ir pardavimų dydį neinvestuodami papildomų lėšų į srauto pritraukimą. Net nedidelis konversijų koeficiento pokytis gali reikšmingai paveikti bendrą pelną.
Kada reikia konversijų optimizavimo?
Norint padidinti užklausų ar pardavimų kiekį
Norint pagerinti vartotojų patirtį
Norint padidinti pajamas parduodant internete
Norint gauti vertės iš surinktos analitinės informacijos apie vartotojus
Deja, dažniausiai esame įtraukiami tik tada, kai problemos jau prasidėjo
Kai Jūsų ☆gražus ☆ ir ☆naujas☆ tinklalapis neatneša tokių rezultatų, kaip tikėjotės.
Kai jūsų reklamos srautas nesukuria pakankamai pardavimų ar potencialių klientų, jog atsipirktų.
Kai tai, kas anksčiau veikė – nebeveikia.
Kas yra konversijų optimizavimo auditas?
Konversijos auditas yra esminis žingsnis dokumentuojant jūsų svetainėje esančias problemas ir nustatant sprendimus, kaip tinkamai jas išspręsti.
Priklausomai nuo verslo dydžio ir poreikių, konversijų optimizavimo auditas gali būti labai išsamus (apimti viską nuo srauto analizės iki detalios pardavimo kelio analizės) arba mažesnės apimties – testuojant tik svarbiausius, praktikoje įrodytus svetainės vartotojų patirties elementus. Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir biudžeto sudarome individualų pasiūlymą, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.
A/B testavimas
Kas yra A/B testavimas?
A/B testavimas suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojų pageidavimus ir elgseną. Šis procesas tiesiogiai prisideda prie puslapių optimizavimo ir bendro svetainės konversijų didinimo.
Anksčiau A/B testavimas būdavo varginantis ir brangus procesas, tačiau situacija per pastaruosius metus nemažai pasikeitė. Šiuo metu A/B testavimas yra paprastas ir palyginus nebrangus būdas padidinti konversijas dėka įvairių automatizavimo būdų.
Mūsų testavimo metodika
Remiamės moksliniu metodu – kuriame aiškias hipotezes apie tai, kaip specifiniai pakeitimai paveiks veiklos rezultatus. Vienu metu testuojama tik viena kintamoji, kad būtų užtikrintas tikslumas ir patikimumas.
Mes niekada neatliekame testų spontaniškai ar vadovaudamiesi požiūriu „pasižiūrėkime, kas atsitiks“. Tiesą pasakius, daugelyje vietų galime numatyti rezultatą be poreikio kurti A/B testus, nes per daugelį metų sukauptą patirtį šioje srityje esame atlikę šimtus vartotojų patirties tyrimų, domimės naujausiomis tendencijomis ir sekame kitų institucijų tyrimus.
Mūsų komanda, turinti ilgametę patirtį ir sukauptas žinias, padės jūsų verslui augti nuosekliai ir užtikrintai, pagrįstai optimizuojant veiklos rezultatus svetainėje.
1. Hipotezių kūrimas

2. Hipotezių prioritetizavimas
3. UI/UX dizainas
4. Programavimas
5. Rezultatų analizė
ATSILIEPIMAI
Mes laimingi tada, kai laimingi mūsų klientai.
Žygimantas Sinkevičius
CEO,
MB Inflamed
Founder
360 Degrees Cycles LTD
CEO
Kucas, MB
Kodėl konversijų optimizavimas yra svarbus?
Konversijų optimizavimas yra svarbus, nes tai leidžia Jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.
Tai padaro Jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, Jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra Jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.
Tai sumažina Jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).
Kas yra konversija?
The main factors that can affect website speed include network latency, server response time, large file sizes, insufficient hosting provider infrastructure, poor coding, and unbalanced resource usage.
Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?
Yes, we optimize all website pages, including the homepage, blog, product and category pages.
Koks yra geras konversijų rodiklis?
The duration of the speed optimization depends on the complexity, size and current condition of the website. Optimizing a simpler website can take hours or days, while a large project can take up to several weeks. After evaluating your website we will provide an estimate for the speed optimization process.
Kas yra konversijos kelias?
Yes, speed optimization has long-term results. A better optimized website or application can achieve faster load times, improved performance and provide a better user experience.
Ar CRO yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?
As with any optimization service, it is impossible to guarantee specific results, but after evaluating the project we will give you a realistic expectation of the site speed you can expect after speed optimization.
After the job is done, we will also provide a job report showing the speed optimization results with Before-and-After statistics on different tools like Google PageSpeed Insights and GTmetrix.

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.
Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!